torsdag 21 februari 2013

Dagen i koma

Igår blev det inte riktigt enligt mina planer. Natten gav cirka 1,5 timmes sömn eftersom att en viss period hade infunnit sig och jag hade konstant värk. Låg och vred och vände och hur jag mig än bar mig åt så kunde jag inte sova. Sedan i brist på sömn kom huvudvärken som ett brev på posten. Gårdagen tillbringades i soffan hemma med undantaget att åka ut och ta hand om pålle. Tanken var att rida men jag insåg att det inte var någon bra idé.

Jag bara längtar efter vår. Just nu är det isgata i stort sett överallt. Jag vill ut och galoppera och klättra med hästen. Är vansinnigt trött på ridhuset. Men ska komma varmare väder nästa vecka så förhoppningsvis försvinner isen.

Jag och syrran fick göra hundbyte pga av löpande tikar igår så nu är småttingarna hos henne ett par veckor och jag har en riesentik. Baktanken från min sida är att jag kanske får hem båda trimmade. Syrran är inte lika nöjd...

Inga kommentarer: