fredag 16 augusti 2013

Inga planer

Det har inträffat. Jag har en helg utan några som helst planer. Om man bortser från att tvätta lite och rida ut med kompis på söndag, Utöver det har jag absolut inget alls som jag måste göra. Min utomordentliga plan är att ligga i sängen/soffan och inte göra något vettigt alls. Förhoppningsvis till och med ha det tråkigt. Ser fram emot att ha gott om tid i stallet och inte känna att jag måste hem för att jag är så trött att jag ser i kors.

Det är min plan. Frågar man min far så tycker han att jag ska jobba. Vi har liksom lite olika prioriteringar. Han kan möjligtvis komma med förslaget att jag ska städa bilen... problemet med att städa bilen är att den mer eller mindre är fylld med saker som ska bäras in eller slängas. Snabbt att ordna förvisso men sanslöst tråkigt. Alltså är det dags att hitta på en lögn som innebär att jag är upptagen. Jävligt upptagen. Inte avslöja att jag tänker ligga och kolla på tv och läsa böcker...

Inga kommentarer: