onsdag 14 augusti 2013

Man skulle kunna hävda att..

... det regnar idag. Eller att himmeln stundtals verkligen öppnar sig och tömmer alla sina tårar. Vilket innebar att jag mina jeans var totalt genomblöt trots regnkappa och gummistövlar när jag gick ut med hunden i morse. Hunden som demonstrativt ställde sig under en buske och blängde på mig med minen "är du dum på riktigt" och inte alls ville gå promenad.

Nåja legat hemma med feber så nu har jag sett om säsong 1&2 av Mad Men och börjat med Lie To Me. Så spännande är livet. Fick förvånande nog lite oväntat herrbesök men någon fördel av att vara sjuk bör man ju ha.

Hästarna står sannolikt inne större delen av dagen och det är träningar ikväll så lutar åt att det blir en promenad om det inte åskar. Min energi för dagen börjar ta slut helt och just nu längtar jag bara efter sängen/soffan och en god bok eller tv-serie.

Inga kommentarer: