onsdag 4 februari 2009

Hint...

En gammal killkompis ringde i helgen och hade tydliga instruktioner. Boka den 21e. Ta fram kalendern och skriv upp. Bestäm dig. Jag tar inte nej som ett svar. Se till att inte bli sjuk eller att hästen får kolik. Nu har jag varit ute i god tid. Så nu vet du. Det är fest. Du ska komma. Jag återkommer med tid och plats. Ta med dig blannevann för sprit finns. Förebered dig på att det är utgång efteråt. Du vet ner på stan bland folk.

Ajfan! Då måste jag ser lite presentabel ut alltså?

Jag skiter stort i vad du har på dig eller hur du ser ut. Bara du kommer. Ok?

Ok,fattar..

Dags att ta sig ur min lilla bubbla hemma. Känns faktiskt en aning jobbigt. Jag har ju flytt livet i ett par år nu. Dessutom drämde han till med att det skulle finnas singelkillar. Vissa som dessutom är trevliga. Den hinten var faktiskt inte alls diskret.

Alltså. Fest med okända människor den 21. Tjoho.

3 kommentarer:

Ninde sa...

Seså. Off you go. Ut ur bubblan nu..vi förväntar oss recension av singlarna sedan ;)

Serafim sa...

Hmm du vet att jag är obarmhärtigt elak?

Ninde sa...

I'm counting on it. He he he..