måndag 16 februari 2009

På västfronten intet nytt

Sammanfattning av helgen:

Hanhunden är en sopa på att para. Hur svårt kan det vara att lyckas stoppa in den? Råttan är ingen finflicka alls. Men inte fasen hjälpte det.

Telefonräkningen kommer att bli hög. Pratat massor med Herr Strul om allt och absolut inget. Han pratar om att komma på besök. Jag tror det när jag ser det.

Den där unge konstige killen hör av sig igen. Varför har jag ingen aning om.

Melodifestivalen är skittråkig. Blev tvingad att se eftersom att jag befann mig hemma hos far. Löste det hela med att rösta... på hans telefonräkning.

10 kommentarer:

Ninde sa...

Säker på att hanhunden är IQ mässigt bra som avelsmaterial? ;)


Men vad vill Junior när han ringer då? Booty call efter krogen eller seriöst snack?

Serafim sa...

Han ringde inte... Msn... tönt!

Ninde sa...

Låt mig gissa..
Börja- mening- med- liten- bokstav-generationen? Strösslat med käcka små smajlisar och förkortningar? ;)

Ninde sa...

..eller cam rakt av? :D

Serafim sa...

Självklart och nej ingen cam... tack och lov... men mkt obegripliga hihi..

Eller så saknar jag humor?

Ninde sa...

Skriver han hi,hi?! Eeew. How grose.. Vanligen röstar jag för att folk alltid ska bli ihop och leva lyckliga i alla sina dagar. Men hi,hi?! Ett solklart varningstecken..själv klarar jag inte av såna människor..:/

Serafim sa...

Eller hur! Jag trodde att det var min cyniska sida som tog över. Alltså det är ju synnerligen läskigt med hihi... men jag gillar ju inte killar som försöker vara söta. Får genast rysningar...

Ninde sa...

Nä du har helt rätt där. För söta killar blir liksom för mycket..eh..tjej...för mig iaf..

MJ, killen som var kär i mig o höll på o skrev dikter och msn:ade en massa smajlishjärtan var lite åt det hållet...

*Ryyser*

Serafim sa...

Dikter? Fy satan! Hade nån som skrev brev på typ 10 sidor och skickade bilder på sig själv... i brevet. Och undrade varför jag inte svarade??? Öhm...

Ninde sa...

You bet. Samtliga på temat vilken ouppnåelig ängel jag var. Eller angel. Han skrev några på engelska också. För säkerhets skull..;)

Tio sidor? Brev. Som i pappersbrev? Ohdear. Vilken sorts bilder talar vi om nu? Och ni kände varandra hur? :D