onsdag 28 oktober 2009

Dilemma

Det är ganska mycket med det mesta just nu. Mycket att göra på jobbet. Bokad i stort sett varje kväll på mer eller mindre praktiska saker. Helgen är redan fullbokad med hundutställning och funktionär på hästtävling. Sen ska hästen som vilat sättas igång. Så jag har verkligen att göra. Men jag är så förbannat uttråkad.

Visst det var roligt att ha möjlighet att gå på clinic med Meredith Michels Beerbaum imåndags. Dessutom var den faktiskt bra. Och det är skönt att få nya skor på hästen och tänderna fixade på henne. Samt klippt skrället. Allt är bra och sten för sten försvinner från mina axlar.

MEN...

Jag är rastlös och uttråkad. Skulle tro att det beror på att allt som handlar om karlar har stagnerat. Vilket i sig inte gör något. Alls. Men jag har så tråkigt.

Inga kommentarer: