torsdag 22 oktober 2009

roligare än så här blir det inte

Det finns en sak jag verkligen avskyr. På riktigt. Diska. Det är fanimej det tråkigaste som finns. Och min diskmaskin är fortfarande sönder. Det innebär att jag är sur varje dag. Precis varje dag. Jag måste få diskmaskinen lagad. Men idag har jag diskat, slängt skräp och packat upp en kaffeservis som jag fått av farfar. Men rosa rosor. Väldigt kitchigt söt.

Sen har jag målat naglarna igen. Det är mitt nya beroende. Nagellack. Extra bonus är att pappa förfasas över mina färgval. Tänk att jag inte blivit mer vuxen än så..

2 kommentarer:

Ninde sa...

Ha ha steg två är att börja dekorationsmåla grunden... Gör det gärna på jobbet* i hans åsyn..;)


* Ok, kanske inte inför kunder. Men tio min innan hemgång en lugn dag typ ;)

Serafim sa...

Herregud det verkar avancerat ;)

Räcker med måla som svarta eller nån annan mörkfärg. DÅ tittar han på dom suckar och säger att färgen är hemsk.