onsdag 14 oktober 2009

Sysslolös

I helgen tog jag beslutet att ge pållen en välförtjänt viloperiod på ett par veckor. Vilket i sin tur fick mig att nervöst börja fundera på vad jag ska sysselsätta mig med på kvällarna. Men på något underligt vis så har det löst sig. Även om jag ärligt tycker att det är roligare att rida.

Men idag ska jag till veterinären och ögonlysa en massa hundar. Och så klart förbi hästen ändå. Och syrrans hus och katterna. Ingen risk att sitta hemma och ha tråkigt.

Imorgon 2 hästar att mocka till och tvättstugan. Plus att vi ska fixa mat inför fredagens middag. Och städa. Tjejkompis kommer faktiskt och hjälper till. Och vi kommer inte dricka en massa vin och sumpa allt, för hon är gravid. Sen på fredag ska lite tjejkompisar komma på middag.

Plus att jag har syrrans ligist till hund som igår tyckte att rensa kattlådan var en ypperlig idé. Vilket jag inte höll med om. Alls.

Inga kommentarer: