måndag 22 mars 2010

Hund och häst

I lördags hade jag blivit bokad som professionell handler. Syrran insåg att springa med stor hund på utställning med mage modell badboll inte var att föredra. Så jag fick äran att visa några vovvar. Vilket gick bra i sig. Men i övrigt var det ingen höjdare. Bilkö i nästan 45 minuter för att komma in på parkeringen är inte kul direkt. Sen när vi åkte hem hamnade vi i nästa bilkö. Lite drygt.

På kvällen var det middag hos hästkompisen och hennes man. Men fårfarmaren från småland som singelkille. Trevligt men jag flinar åt värdens försök att gifta bort mig. Lite lätt bakis var det sedan på söndagen dags för höjdpunkten. Clinic med Kyra. Helt fantastiskt. Magiskt bra. Men nu har jag inte alls lust att jobba. Snarare sova eller nåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, inte springa med stor hund om man har en badboll på magen. Men man kan sov i en 90 säng med två Grand Danois när man är gravid i 8:e månaden :-)

Anonym sa...

Ha ha, inte springa med stor hund om man har en badboll på magen. Men man kan sov i en 90 säng med två Grand Danois när man är gravid i 8:e månaden :-)

Ninde sa...

Clinic med Kyra? Hrmpf. Till och med en hopptjej som jag blir lite avis.. Detaljerad recension tack! ;)