torsdag 11 mars 2010

Vad hette det?

Som vanligt var jag optimistisk när jag tänkte mig att det skulle bli sovmorgon den här helgen. Väldigt optimistisk. För det går ett visst SM i hoppning här. Och bekanta från huvudstaden ska dit och tävla. Samt systern till min häst som jag red under några år och hopptränade lite på. På den tiden jag hoppade. Som jag rekommenderade tjejen som red in min häst att låna. Utlovade att det var en riktigt bra häst. Hon red den upp till 1,50 så jag kan klappa mig på axeln och tycka att jag hade rätt. Plus att jag har 3 hästar som ska tas om hand närmaste veckan. Plus att min tilltänkta hundvakt har beslutat sig att åka från stan. Så det kommer nog bli en aning hektiskt som vanligt. Men allt går om man vill.

2 kommentarer:

Jesper sa...

En uppdatering per dag? Det är väldigt ambitiöst.

Serafim sa...

Ibland så förvånar jag... ;)