fredag 19 mars 2010

Lokal valslagning

Just nu har vi flera vad på gång. Det stora är vilken dag tjejkompisen ska ha barn. När hon för 6 veckor sedan suckade och sa att nu är det bara 6 veckor kvar... så kunde jag inte låta bli att säga att näää det blir ju 8 veckor till. Blicken jag fick var milt sagt dödande. Men hon står ut med att bli kallad Baloo i alla fall.

Nu har vi i alla fall slagit vad om när unge ( minibaloo) ska komma ut. Beräknat datum är den 24e... mitt bud är den 3e. Föga populärt. Men jag hoppas intensivt att jag får rätt. Vilket jag för övrigt brukar ha. Så det blir intressant om jag lyckas nu med.

Men sen till det andra vadet. Det är en begivenhet i staden på söndag som rör sådana där 4-benta saker jag brukar leka med. Det är en sak som kan bli intressant. Jag har för mig att konstige unge hästkillen ska dit. Och han har varit uppslukad av jorden sedan jul ungefär. Så frågan är vad han gör om vi springer på varandra. Onekligen intressant och kommer utan tivel att diskuteras ikväll med tjejkompisen. För lite kul åt honom har. Lite är iofs en underdrift. Han är lätt den konstigaste killen som jag har sprungit på. Jag fattar fortfarande inget.

Inga kommentarer: