onsdag 22 december 2010

Day 09 – Your beliefs

Jag tror inte på gud
Eller på människors godhet även om jag skulle vilja
What goes around comes around, stämmer
Människor gör många konstiga saker
Att man aldrig kan säga näää men så skulle han eller hon aldrig göra
Att man på fullt allvar för det mesta vet om när man gör något jävligt korkat
Svenskar lär sig tydligen aldrig att det kommer snö varje år
Att vi just nu är på väg in i en ny istid som förmodligen kommer vara tills jag bli skitgammal och jag kommer få frysa varje dag och vara klädd som en michelingubbe
Musik muntrar upp livet liksom böcker
Husdjur är fint att ha
Det är tråkigt att åldras men ganska skönt
Tv är den värsta tidstjuven
Människor kan ha bra eller dålig engergi
Det är bra att skratta
Och älska
Jag tror på förnuft och empati
Ett visst mått av ironi är nödvändigt
Att inte ta beslut är att ta beslut
Reklamradio är en styggelse

Inga kommentarer: