onsdag 26 mars 2014

Förvirring

Vissa saker går sisådär. Tydligen har jag börjat lägga undan grejer på de mest konstiga ställen. I två dagar letade jag efter vin/ölöppnaren. Igår hittade jag den. I kylskåpet.

Igår tyckte jag att det var ju bra underligt att jag inte hade sparat något underlack att måla naglarna med hemma. Letade men gav upp och målade naglarna i alla fall. Sedan skulle jag betala räkningar och kunde inte för mitt liv hitta bankdosan.

Till slut löste sig mysteriet i morse. I städskåpet hittade jag en necessär med nagellack och även bankdosan. Heeelt logiskt. Nu ska jag återgå till Antiques Roadshow och ha feber i soffan.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Haha... ja herre gud. Så håller jag också på. Har ff inte lyckats lokalisera kortet till min bankdosa som jag var HELT säker på att jag lagt på samma ställe (varför har jag öht lagt de på olika ställen. är en sån idiot.)

Serafim sa...

Exakt! Jag vill inte ens tänka på hur det kommer att bli efter att jag flyttat!