onsdag 19 mars 2014

Planer

Beslutsångesten ligger bubblande just nu. Det är det där med att hitta ett stall till Fröken. Numera har vi ju stått på lite olika ställen så jag börjar inse vad som krävs för att hon/jag ska trivas. Jag var och tittade på ett stall i helgen och hon som driver det är sååå trevlig. Men det är vissa saker som oroar mig. Saker som gör att jag inte är säker på att jag och hästen kommer att trivas.

Efter en viss vånda blev det till att stuva om planerna. Jag åker upp i helgen och tittar på ytterligare ett stall. Denna gången kör jag skåpbilen från jobbet upp och fyller den med grejer. Så får Råttan hänga med upp. Råttan ska förresten på SPA nästa vecka. Trimmas, badas och klippas klor. Något säger mig att hon inte kommer uppskatta SPA behandlingen på samma sätt som jag.

Inga kommentarer: