torsdag 20 mars 2014

Planer

Igår lyckades jag vara måttligt trevlig när man kille i all välmening försökte hjälpa mig att hitta stallplats. Så nu har jag dåligt samvete. Men allvarligt sedan när hittar man ett helinackorderingsstall med ridhus för 3900 per månad i Stockholm? Det finns knappast att få tag på i Skåne. Så något stämde inte. Men helinackorderingsstall tänker jag mig alltså foder, strö, in och utsläpp och alla fodringar samt mockning. Men men vi får väl se. Jag misstänker att jag får vara jävligt gullig i helgen.

Mina planer som jag inte berättat om för min kille inbegriper åka till Herr och Fru Räv och ge min guddotter ett munspel i present. Sonen måste jag hitta på något till. Som en typ av trumma kanske? Nåja vi får se. Misstänker att den finns en kille som kanske vill med trots allt.

Nu bävar jag mest inför att packa bilen och fylla den samt den evighetstråkiga köringen till Stockholm. Fast till Stockholm är faktiskt bättre än hem.

2 kommentarer:

Trasselkvast sa...

Var ska ni stå? Söder eller norr om sthlm. Om söder, maila mig för inside info om alla platser först... flippa78 at hotmail.com

Serafim sa...

Sen som vanligt. Blir Ekerö/Färingsö... hamnar norr om stan till skillnad från förr då jag stod söder om stan.