måndag 24 mars 2014

Surrealistiskt

Helgen flög förbi. Milt sagt. Vi fyllde bilen en massa gången och körde till återvinningstationen. Nu finns det plats för mina grejer i lägenheten. Tydligen så samlar jag på gammalt skrot... men äh det är bara att gilla läget. Verkar som att jag hittat stallplats även om det knappast ligger smart ur bilkö synpunkt. Men ska ringa idag och fråga om vi får flytta dit.

Vi hann med en lunch på Nytorget 6 som helt enkelt är bäst. Såååå himla trevligt. Dessutom så hade ringarna kommit så vi fick hämta ut dem. Det är nämligen så att min kille friade förra helgen. En första gång för allt. Mycket har jag provat men det där med att vara förlovad är det premiär för.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Woohooo!! Grattis fran Kalifornien!!

Serafim sa...

Tack! Är lite i chock....