onsdag 21 april 2010

Kaos

Tanken var att jag skulle bli moster i fredags. Men ser inte ut som att parasiten har några som helst tankar på att hoppa ut. Alla hundar har behagat att börja löpa. Så jag får uppdraget att åka till Tyskland nästa vecka och para hund. För syrran inser att hon faktiskt inte kan åka. Löptiderna innebär att hanhundarna är lite lätt utpytsade hos kompis till syrran. Vars egna hund börjar löpa. Så nu är det operation omflyttning av djur. Logistik issues alltså.

Lugn och ro? Vart då? Fattas bara att unge ska börja hoppa ut nu också. Fast absolut värst tajming är nog måndag nästa vecka. Så det lär ju bli då. Murphy's Law och allt det där.

4 kommentarer:

msn00b sa...

Förlåt att jag frågar, men är det i Malmöområdet du är hemmahörande? Har lite hästfrågor om området och funderar på om du är rätt person att fråga? :-)

Serafim sa...

Lite mer nordväst.. ledtråden är Malmö förlorade mot oss i derbyt i veckan.

Men fråga på.. kan inte jag så kan jag säkert ta reda på lite saker.

Serafim sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
msn00b sa...

Nu är jag iofs ute i förväg eftersom jag inte fått fatt på häst ännu men jag hade behövt få tag på en duktig dressyrtränare i malmöområdet, kan du rekommendera någon?