onsdag 24 augusti 2011

Veckans i-landsproblem

Min mobil behagade att flippa ur i helgen. Efter att ha duttat med den mer eller mindre hela söndagen när jag dessutom var bakis efter lördagens stallfest var det bara att ge upp. Där fick jag för att jag köpte en mobil med touch screen flera år efter alla andra. Nu är den iväg på lagning och under tiden har jag lånat en sensationellt ursel rosa Huawei. Det mesta basala funkar sådär vilket innebär att den är skitdålig att ringa med. Folk har i praktiken svårt att höra mig i den. Inte för att jag nödvändigtvis säger så intressanta saker men ändå.

Jag trodde ALDRIG att jag ens skulle trivas* med en mobil med touch screen. Och nu muttrar jag över att jag måste starta datorn. Tänk vad lätt det är att lägga sig till med nya ovanor.

* fördel eller nackdel är att det inte går att skicka sms när jag kör bil. Säkert bra ur en säkerhetsaspekt men rätt irriterande..

Inga kommentarer: