torsdag 8 november 2012

I det grå regnet

Vintern har kommit på alla sätt och vis. Vi börjar med ljuspunkten. Hästen känns konstigt nog fin att rida efter senaste massagen. Jag blev helt chockad. Så nu är det bara att rida på några veckor.

I övrigt är det katastrof. På nästan alla sätt och vis. Nu har den där med att jaja det ordnar sig ersatts med tanken att det kanske faktiskt inte gör det. Så det blev till att dra i handbromen ordentligt. Julresan är avbokad och en hel massa annat.

Imorgon drar jag till huvudstaden. Just nu känner jag mig bara stressad och allt är övermäktigt. Igår var jag så deppad att jag inte orkade något alls. Så idag ska det städas, packas och förberedas. Började lite så smått igår. Kanske blir bra. Hoppas det. Eller så ligger jag i badkaret och gråter hela helgen.

Inga kommentarer: