torsdag 15 november 2012

Tebax

Så jag var i huvudstaden över helgen. Och stannade ett par dagar och jobbade. Det hela går att sammanfatta som lugnt men en rackarns massa vin. Det tar på krafterna att sova på luftmadrass och dela rum med en 2-årig guddotter. Det går bra. Om man bortser från att lilla hjärtat vaknar på nätterna och jag har kvalificerat svårt att somna om. Men det var trevlig och roligt. Kom hem med en massa nya kläder och njöt av att få sova i min säng. Lite trött idag för jag vaknade 4 imorse och kunde inte somna om. Trött men tankarna snurrade.

Intressanta är att en förmåga från förr har dykt upp lite på agendan. Vet inte riktigt vad jag tycker eller ska tro. Det som avgör är väl hurvida vi ses framöver eller ej. Det blev fel när det tog slut. Blev liksom inget avslut. Så det är lite intressant. Någon gång lär vi ju ses. Bara träffat honom en gång sedan jag flyttade från Stockholm och det var på en begravning.

Inga kommentarer: