tisdag 27 november 2012

Jaja

Mina ursäkter kommer flygande. Blev longering och dammsugning pga vattenläcka på min gata. Nu sitter jag och funderar på om jag vill ha en till kudde med hästmotiv på i soffan. Lutar åt det. Om jag städar mer så får jag köpa den. Så det så.

Gårdagen ägnades åt julförhandling med far. Han har senaste veckan ringt dagligen och frågat hur jag mår. Av orsaker jag inte vill gå in på är svaret.. så där. Så nu har han nog dåligt samvete. Så han frågade hur jag skulle fira jul. Hemma med mina 2 katter och 2 hundar blev det utvecklade svaret. Men kaaaaan du inte komma hem till oss? Jag lovar att det inte blir julmat och fint rödvin.. Den elaka dottern ( jag) svarade: Enda någon kan locka mig med är skaldjursplatå och champange! Pappa: JAG FIXAR!

För att sedan ringa tillbaka för att fråga vad jag ville ha på skaldjursplatån.. Tja hummer, havskräftor, räkor, ostron går väl bra?

Inga kommentarer: