onsdag 19 februari 2014

Bara som ett exempel

Jag var precis på toaletten. Kanske är så att tjejer inte ska erkänna det vad vet jag? Men under tiden hade min far hunnit ringa på BÅDA mina mobiler. När jag kom ut ringde han på företagstelefonen och undrade varför jag inte svarade. Så jag fick förklara att jag var på toaletten.

Förresten kom jag och min kille överens om när jag ska flytta i helgen. Så det ska jag meddela min far idag är tanken. Inte för att jag inte har berättat det. Men han verkar inte direkt ha insett det kan man sammanfatta det som. Så blir intressant. Nu får han själv ta hand om företagen. Någonstans hoppas jag att han blir vansinnig och sparkar mig idag.

Men det ska bli väldigt roligt att flytta. Bara det att stressen inför allt är lite jobbig.

2 kommentarer:

Erica sa...

Hej, hittade precis hit =) Fin blogg du har, men är det bara min dator som är seg eller har du lite dåligt med bilder?? ^^ Du skriver jättebra men om du inte har några bilder skulle jag önska det <3 Blir ännu roligare att läsa då =) Ha en bra dag!! Kram

Serafim sa...

Åh Hej och tack! Utlovar att det kommer mer bilder framöver... jag har helt enkelt varit en aning lat på den fronten.