onsdag 19 februari 2014

Djuren

Jag fick ju faktiskt en kommentar av Erica med önskan om mer bilder. Jag upptäckte nu till min förvåning att joooo min mobil kryllar av bilder och det tog en evighet att ens öppna mapparna på datorn... Men en liten presentation av djuren kan jag ju börja med.
Lillkatten. Burma hona som numera är 7 år

 Var ju bara tvungen att ta med kattungen jag hämtade till syrran i helgen. Söt som socker så klart och även det en burma. Här väldigt trött.

Råttan. Snart 7 år gammal dvärgschnauzer

 Råttan och Huliganen ( näää men vi är ju inte bortskämda)
 Huliganen. Snart 12 år gammal burma.
 Fröken. Min 12 år gamla häst.( ber om ursäkt för det fula tränset men det är det jag har när jag longerar - är lat och har ett gammalt endast till longering och tömkörning)
Otäcka. Min mammas Riesen som brukar göra gästspel hemma hos mig. Även Råttans absolut bästa vän.

Inga kommentarer: