lördag 19 juni 2010

Lobotomi

En av mina bästa vänner i stora staden har rätt så nyligen fått barn. Vilket jag nu skyller hennes intresse för bröllopet på. Hon måste blivit lobotomerad eller kanske fått en förlossningsdepression. Finns ingen annan förklaring.

Nä jag träffade henne och spanade in guldklimpen till unge hade hon köpt mig en present. En kylskåpsmagnet. Med Vickan och Daniel på. Men varför? Det är ju rent förfärligt.

Så jaaa jag är lite lätt allergisk mot det här med bröllopet. Visst jag kan tycka att det är kul att se vad de ha för kläder osv. Fast det tycker jag nog om de flesta stora evenemang. Som oscarsgalan och så. Men alla grejer? Finns ju tom Mazariner som är special edition för bröllopet.

Nåja i veckan begick jag ett fatalt misstag. Jag köpte duschcreme och hudlotion på Maxi. Mest för att det var rätt söta förpackningar och bra pris. Sånt som går åt. När jag kom hem upptäckte jag att det var Special Royal Wedding Edition. Förskräckligt.

Men tjejkompisen hade väldigt roligt åt det.

4 kommentarer:

msn00b sa...

Mazarierna smakar blä men duschcremen och bodylotionen luktar mumma.

Du kanske kan skrapa bort texten på framsidan?

Serafim sa...

Låter som en bra idé.. eller bara använda upp skiten och slänga det sen?

Unknown sa...

Hahaha, gulligt,en kylskåpsmagnet=P Jag har oxå sååå svårt för denna hysteri,börjar bli lugn,det är över nu....

Serafim sa...

Jo hon blev mäkta besviken när jag informerade henne att jag hade demolerat den för att sätta in en bild på något annat istället.