tisdag 29 juni 2010

Världens sämsta chef

Jag föreslog glatt att vi skulle ha sommartid på jobbet. I praktiken innebär det att vi börjar 7 och slutar 15.30. Så kan man springa de där 500 meterna till stranden och ta sig ett dopp och solstund efter jobbet. Eller som jag gör, kasta sig ut i skogen på en ridtur och komma hem med massor av myggbett.

Men lite sträng blick så fick jag personalen att nappa på idén. Vi började igår. Fungerar hur bra som helst förutom en sak. Igår kom jag själv till jobbet vid 9 och idag vid 8. Vaddå föregå som gott exempel??? Men igår kunde jag inte gå upp för jag hade så ont i huvudet. Inatt hade Huliganen vält ner min telefon så att batteriet hade hoppat ut. Då ringer inte väckarklockan. Så jag kan ju vara glad att jag vaknade 7 av mig själv.

Men ändå. Fan vad dålig jag är.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha ha, klockrent :-)

Serafim sa...

Sån jävla sopa. Pinsamt värre!

Men jag kompenserar. Köpte pigglin när jag var ute så tänkte överraska lite till fikat i solen...