tisdag 12 mars 2013

Lagen om tingens jävlighet

Imorse när jag skulle torka håret så dog hårtorken. Givetvis påminde luggen i det läget om en rotborste. Dessutom ska jag till frisören idag. Nu måste jag akut köpa ny. Och utvärdera vad jag ska ha.

När jag sedan kom till jobbet skulle jag göra en macka. Dagen till ära med lite senap. Hur jag lyckades begriper jag inte men på någon sätt lyckade jag doppa 4 fingrar i burken.

En av mina grannar har gått bort så igår var jag trevlig och pratade lite med anhöriga. Jodå lägenheten är såld. Till en lokalförmåga. Den snacksaliga frisören som jag gick till då jag skulle vara sparsam. Som klippte sönder håret fullständigt på mig. Det var så illa att folk i min omggivning reagerade och undrade vad som hade hänt. Dessutom raggade han på mig. Nu vill jag flytta.

Inga kommentarer: