måndag 25 mars 2013

Uppfinningsrikedom

Jag fick mig ett väldigt gott skratt igår. Incidenten vi bara väntat på inträffade. Syrrans dotter hittade tydligen en nagelsax och skulle väl hjälpa till. Summan av kardemumman var att syrran haffade henne när hon klippte luggen på en av hundarna. Jag skrattade så jag grät när jag hörde det.

Utställningen i Malmö gick helt okej men maken till dåligt arrangerat! Trångt, evighetslånga köer för att komma in. Små ringar och hala golv. Dessutom en gräslig ljudnivå. Om man har en intrnationell utställning som faktiskt skulle kunna locka en publik så är det väl en fördel att besökar ska kunna se något? Nåja landade hemma i soffan helt slut efter dagen. Det var väckning klockan 4 på morgonen och fullt ös hela tiden. Kan varit så att vi inte kom i säng i vettig tid heller. Så lördagskvällen ägnade jag mig åt att ligga i soffan och titta på tv. Somnade dessutom i soffan för att vakna 2.30 och stappla in till sängen.

Gårdagen ägnades åt en väldigt slö förmiddag och red en vända på eftermiddagen. Sen bjöd mamma på middag. Höll på att somna i soffan igen.. men kom på mig själv. Nu är det måndag och kort vecka. För sedan är det påsk och ledigt i flera dagar!

Inga kommentarer: