tisdag 1 oktober 2013

Hur man laddar upp

Imorgon åker jag till Paris för att fira att jag blir svingammal. Alltså på riktigt gammal. Vilket faktiskt känns okej. Om man bortser från att jag numera är lätt förkyld igen, inte kan sova tillräckligt många timmar, ögonen rinner så var enda jävla rynka runt ögonen syns. Och nej det hjälpte inte att kladda på den där svindyra ögonkrämen jag har. Ögonen rann bara mer av det.

Så summan av kardemumman är att jag inte känner mig som det snyggaste jaget som jag kan vara. Fast det är nog inget som inte några dagars ledighet kan bota. Sedan dyker ju en viss man upp i Paris vilket jag kallt räknar med ska bli alldeles utmärkt.

Nu ska jag packa ihop mig och åka på möte och leka vuxen och seriös några timmar. Sådant som man får göra ibland. Misstänker att det förväntas att jag ska säga en massa intelligenta saker också. Vilket kan bli en utmaning med huvudet i bomull och insikten att jag även idag har glömt min Treo hemma.

Inga kommentarer: