torsdag 24 oktober 2013

Jo men visst

Klart som fasen att jag glömde ta med mig kandaret igår. Är man dum ska man lida. Det blev i alla fall en trevlig uteritt med mycket galopp i städat tempo.

Sedan kom jag på att jag ska bort i helgen. Så gårdagen ägandes åt att plocka undan all tvätt, dammsuga, torka golv, kamma ull på hunden, duscha hunden och kamma ur alla tovor på hunden (föga populärt). Jag var i säng strax efter 12 slaget. Lagom smart inför denna här dagen med mastodont möte. Dessutom försov jag mig och blev tvungen att stressa en hel massa för att inleda dagen.

Ikväll blir det dressyrträning och upp i ottan imorgon för att hinna med hästarna innan vi kör mot huvudstaden. Kattvakt, hundvakt och allt är fixat som vanligt samt upphämtning på flygplatsen på söndagkväll. Jag är rent ut sagt jäkligt tacksam till alla som ställer upp och hjälper mig så det här går ihop.

Inga kommentarer: