måndag 7 oktober 2013

Jag försökte ju i alla fall

Så jag kom hem rätt sent igår. Så jag är lite trött idag. Min plan var att sticka ut och rida och landa hemma i soffan. Kanske packa upp väskan. Prata i telefon med killen.

Inte åka till stallet för att sedan stressa till 1års kalas med släkt och sådant. Iklädd hästkläder. Suck. Tydligen fick jag dessutom obligatorisk närvaro. Jag har verkligen försökt med argument som att han blir för sjutton ett år. Han kommer inte komma ihåg om jag är där eller inte! Men tydligen är svärföräldrarna där från Dalarna och syrran har lovat att jag ska komma. Så mina argument maldes ner till att syrran helt enkelt sa " Jag vill verkligen att du kommer..."

Där försvann alla mina argument och nu sitter jag och muttrar över att jag efter att ha varit social en hel helg måste försöka vara det ikväll när jag inte har någon kraft över alls.

Inga kommentarer: