måndag 7 oktober 2013

WTF!!!!!

Kom hem lite lätt trött sent igår efter en alldeles fantastisk helg. Kollade posten och hade först och främst fått världens finaste paket från min 3åriga guddotter. Det blir man ju glad i hjärtat. MEN.. sedan ligger det ett kuvert där. Som jag liksom inte kopplade vad det var. Så lite fundersam blev jag allt. Så jag öppnade. Stort misstag kan man sammanfatta det som.

DET VAR FÖR FAN EN KALLELSE TILL MAMMOGRAFI!

Det är faktiskt INTE okej att komma hem från en fantastisk semester och försöka leva med att man börjar bli jättegammal. Men att få en kallelse till mammografi var fanimej en käftsmäll. JOOOOO jag vet att jag är gammal. Jag kan bara inte se nödvändigheten i att få kallelsen inom en vecka efter att man fyllt gammal.

Det här är inte okej. Tanken på att leka struts är jävligt lockande.

Inga kommentarer: