fredag 18 oktober 2013

Ibland så..

Alltså jag gillar barn. De är rätt roliga. Men nu ska jag passa syrrans huliganer på lördag förmiddag. Den äldre är inga som helst problem. Det går ju att måla naglar och sådant. Fast den mindre varianten är jag en aning mer bekymrad över. Han är ett år och går. Så jag frågade syrran hur man roar honom. Hon svarade uppgivet: han gillar att klättra... Så då svarade jag: jaha så jag ska öppna på balkongen då? Då skrattade hon.

Men jaaa jag är en aning bekymrad. Fast det brukar ju lösa sig. Krisar det så är det bara att ringa mamma. Eller nåt.

2 kommentarer:

Bulleyn sa...

Klattrande ettaring? Rekommenderar punktmarkering pa den :D

Serafim sa...

Skoja inte. Syrran har hittat honom på diskbänken. Ståendes. Han lyckas även klättra upp på barstolarna hemma hos mamma. Skickligt. Måttligt imponerande dock..